ПОПУЛЯРИЗАЦІЯ ПРОЕКТУ CERTOUR II НА ЗАПОРІЗЬКИХ ЗМІ

06 грудня 2018 року, Володимир Степаненко – генеральний директор Регіонального фонду підтримки підприємництва виступив на Радіо «Великий Луг» та на Телебаченні «Алекс».

Програма стосувалася розпочатого в жовтні 2018 року спільного міжнародного проекту CerTour II, який зараз набирає обертів.

 Основна ідея проекту  – покращення кваліфікації працівників мікро-малого-середнього підприємництва в агротуристичному секторі (далі – ММСП), для того, щоб вони могли втілювати управлінські інструменти та методи на своїх підприємствах. Це допоможе підвищити їхню конкурентоспроможність.

Діяльність проекту – пілотна реалізація інструментів управління.

Транснаціональна співпраця додає цінності проекту та надає важливі переваги цільовим групам. Усі результати сприятимуть досягненню очікуваного результату програми: Посилення транснаціональних можливостей бізнесу у туристичному секторі та у культурі Чорноморського регіону.

Партнери: ТПП міста Кавала (Греція) – лідер-партнер, муніципалітет міста Ксанті (Греція), РФПП (Україна), муніципалітет міста Щіле (Туреччина), громадська організація Development Principles Єреван (Вірменія), муніципалітет міста Констанца (Румунія)

Цільові групи: – організації підтримки бізнесу в галузі туризму (а також партнери проекту); – індивідуальні професіонали (вчені або технічні працівники); – ММСП (мікро, малі та середні підприємства) у секторі туризму;  – громадськість

Проект забезпечує стійкість і, як очікується, матиме трамплін та багатогранний ефект:

–              Бенефіціарні МСП, які покращують своє управління, будуть служити прикладом для наслідування у своїх сферах;

–              Існуюча мережа CERTOUR, яка буде посилена проектом CERTOUR II, забезпечить передачу результатів у більш широку географічну зону навіть після проекту;

–              Реєстр наставників, інструменти управління, навчальний пакет для наставників та розроблена електронна навчальна платформа, – будуть доступними для будь-якої зацікавленої сторони, і вони складуть інтегровану платформу сприяння поліпшенню менеджменту МСП;

–              Розповсюдження результатів ознайомить широкий спектр учасників з туризмом та необхідністю управління та підвищення конкурентоспроможності МСП.