ZOOM-конференції по міжнародному проєкту «CERTOUR II»

В карантинних умовах дуже важливо не зупиняти реалізацію міжнародних проєктів, це стосується і проєкту CERTOUR II: «Для покращення підприємницького менеджменту в туристичному бізнесі». Так, протягом вересня 2020 року проведено три ZOOM-конференції, на яких аплікант та партнери проєкту висловили свою думку стосовно продовження роботи та реалізації проєктних заходів.

Основна ідея проєкту – покращення кваліфікації працівників мікро-малого-середнього підприємництва в туристичному секторі (далі – ММСП), для того, щоб вони могли втілювати управлінські інструменти та методи на своїх підприємствах. Це допоможе підвищити їхню конкурентоспроможність. Діяльність проєкту – пілотна реалізація інструментів управління.
Транснаціональна співпраця додає цінності проєкту та надає важливі переваги цільовим групам. Усі результати сприятимуть досягненню очікуваного результату програми: Посилення транснаціональних можливостей бізнесу у туристичному секторі та у культурі Чорноморського регіону.
Партнери: ТПП міста Кавала (Греція) – лідер-партнер, муніципалітет міста Ксанті (Греція), РФПП (Україна), муніципалітет міста Щіле (Туреччина), громадська організація Development Principles Єреван (Вірменія), муніципалітет міста Констанца (Румунія)
Цільові групи: – організації підтримки бізнесу в галузі туризму (а також партнери проєкту); – індивідуальні професіонали (вчені або технічні працівники); – ММСП (мікро, малі та середні підприємства) у секторі туризму; – громадськість
Проєкт забезпечує стійкість і, як очікується, матиме трамплін та багатогранний ефект:
– Бенефіціарні МСП, які покращують своє управління, будуть служити прикладом для наслідування у своїх сферах;
– Існуюча мережа CERTOUR, яка буде посилена проектом CERTOUR II, забезпечить передачу результатів у більш широку географічну зону навіть після проекту;
– Реєстр наставників, інструменти управління, навчальний пакет для наставників та розроблена електронна навчальна платформа, – будуть доступними для будь-якої зацікавленої сторони, і вони складуть інтегровану платформу сприяння поліпшенню менеджменту МСП;
– Розповсюдження результатів ознайомить широкий спектр учасників з туризмом та необхідністю управління та підвищення конкурентоспроможності МСП.