ДРУГА РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ ПРОЄКТУ «EXCELTOUR»

Друга рекламна кампанії з популяризації результатів проєкту «EXCELTOUR» відбулася у місті Бердянськ 07 червня 2021 року. В цей день Володимир Степаненко, генеральний директор РФПП, записав актуальне інтерв’ю на Бердянському радіо і телебаченні, а також в двох бердянських газетах.
У липні 2020 року розпочато міжнародний проєкт «Бізнес-досконалість у туризмі «EXCELTOUR» в рамках Спільної Операційної Програми Басейну Чорного моря 2014-2020, фінансовано за рахунок Європейського Союзу. Партнерами проєкту виступають організації підтримки бізнесу та туризму з Греції, яка є лідер-партнером, Туреччини, Румунії, Вірменії та України. Україну представляє державна організація «Регіональний фонд підтримки підприємництва в Запорізькій області».
Визнано, що туристичний сектор дуже позитивно впливає на зайнятість та доходи, оскільки це один із найбільш швидкозростаючих секторів з високим потенціалом розвитку. Однак сьогодні, внаслідок сильної міжнародної конкуренції, природної краси ландшафту, пам’яток культури та інших визначних об’єктів туризму недостатньо для того, щоб туристичний об’єкт можна було охарактеризувати як привабливий, різноманітний та конкурентний. Серед інших важливих особливостей туристичного продукту домінуючу роль відіграють підприємства, що працюють у цій галузі, та їх спроможність пропонувати послуги високої якості, які задовольняють споживачів та забезпечують стійкість галузі.
Оскільки туристичний ринок зростає, для підприємств стає все більш вимогливим поєднувати кращі послуги з конкурентоспроможними цінами. В іншому випадку клієнти переорієнтуються на великі курорти або, в гіршому випадку, на інші напрямки. У будь-якому випадку, цей факт у поєднанні з фінансовою кризою є реальною довгостроковою загрозою для життєздатності переважної більшості туристичних мікро, малих та середніх підприємств (ММСП).
За допомогою проекту “EXCELTOUR” 6 партнерів з 5 країн прагнуть вирішити цю проблему шляхом впровадження та застосування концепції ділової досконалості туристичних мікро, малих та середніх підприємств з використанням міжнародно визнаної моделі досконалості Європейського фонду управління якістю (EFQM), націленої головним чином на забезпечення стійкості туристичного бізнесу.
Проєкт, і особливо його транснаціональний характер, додають цінності, пропонуючи важливі переваги для своїх цільових груп та забезпечуючи стійкість, і, як очікується, матимуть ефект трампліна:
– туристичні бізнес-об’єкти, які застосовуватимуть модель EFQM, будуть діяти як зразки для наслідування у своїх країнах та за кордоном;
– мережа «EXCELTOUR», яка буде створена, забезпечить стабільність та можливість передачі результатів у ширшій географічній зоні навіть після проекту;
– окрім транснаціонального обміну досвідом, створяться транснаціональні ділові зв’язки між відвідувачами та господарями туристичних підприємств, і ці зв’язки можуть бути розвинені для подальшої співпраці;
– Широке поширення результатів ознайомить зацікавлених сторін туристичної галузі з концепцією ділової досконалості.
З цієї точки зору очевидно, що цей проект є суттєво ефективною інвестицією в розвиток туристичного підприємництва та співробітництва.