Оголошено переможця тендеру!

 

З переможцем тендеру на  закупівлю за предметом «Просування та популяризація місцевих товаровиробників» за послуги згідно Комплексної програми розвитку малого та середнього підприємництва в Запорізькій області на 2021-2023 роки, яка передбачає  фінансування з обласного бюджету у 2021 році (Рішення Запорізької обласної ради восьмого скликання № 142 від 18.03.2021 р.) Товариством з обмеженою відповідальністю  “АЗИМУТ-2020” складено договір. Сума договору 290 тис. грн.
Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі  передбачає:

  1. Розробка логотипу, слогану та бренд-буку проєкту підтримки місцевих товаровиробників Запорізької області
    Очікується проведення не більше 2 раундів первинного відбору логотипу та слогану (по 6 варіантів) і не більше 2 раундів коригування.
    Очікується 1 екземпляр електронного та 1 екземпляр друкованого видання бренд-буку, що має містити в собі інформацію про логотип, салоган проєкту та правила їх використання, та включати в себе:
    Загальний опис бренду:
    – Цінності бренду (Має відображати: детальну історію розробки, інформаційну важливість, позитивний вплив бренду на економіку Запорізької області та проблему бенефіціарів (кластеру), яку вирішує цей бренд).
    – Креативна концепція (Має розкривати: інноваційні підходи до популяризації бренду, підприємництва загалом; стимули до залучення населення до розвитку місцевих МСП; бути засобом популяризації місцевих товаровиробників шляхом просування бренду в Україні та закордоном).
    Корпоративний стиль:
    – Фірмові кольори (Виконавець повинен надати щонайменше дві пропозиції щодо фірмових кольорів бренду проєкту у форматах: RGB, CMYK, HSV, шістнадцятковий код).
    – Типографіка (Шрифт має бути: легко читабельним, впізнаваним, універсальним для всіх видів пристроїв, універсальним для всіх видів онлайн та офлайн матеріалів. Його використання повинно бути безоплатним та не порушувати будь-які авторські права або подібні права на інтелектуальну власність третіх осіб. Виконавець повинен надати щонайменше дві пропозиції щодо шрифтів).
    – Правила використання логотипу (А саме: розміщення на різних видах онлайн та офлайн матеріалів, використання на однотонних кольорах, зображеннях, відео, анімаціях, артах; розмір, місце розташування; як використовувати в чорно-білому кольорі  та інше).

Друковані матеріали: розробка правил та вимог до оформлення, розміщення, розміру, місця розташування (логотипу, тексту, партнерів) в рекламній поліграфії, буклетах, листівках, наліпках та інше), у т.ч. оформлених у бренд-буці у виді конкретних прикладів.
Зовнішня реклама: розробка правил та вимог до оформлення, розміщення, розміру, місця розташування (логотипу, тексту, партнерів) на вивісках, сіті-форматах, консолях, білбордах та ін.), у т.ч. оформлених у бренд-буці у виді конкретних прикладів.
Реклама в ЗМІ: розробка правил та вимог до оформлення, розміщення, розміру, місця розташування (логотипу, тексту, партнерів), у т.ч. оформлених у бренд-буці у виді конкретних прикладів побудови в рекламних блоках, рекламних щитах та ін.).
Реклама у соціальних мережах: розробка правил та вимог до оформлення аватарів (у 3 варіантах: базовий; на фото; на фото з хештегом) та каверів (у 2 варіантах: базовий; з фото) у соціальних мережах, у т.ч. оформлених у бренд-буці у виді конкретних прикладів.
2.  Розробка контент-стратегії, контент-плану, візуального контенту строком не менше ніж на 4 місяці
Стратегічне планування, що включає розробку маркетингової стратегії, підготовку контенту для подальшого наповнення сторінок проєкту у соціальних мережах:
1.  Завдання акаунту проекту (маркетингові, комунікаційні, медіа завдання, які включають: розкриття лояльності аудиторії, підвищення впізнаваності бренду проєкту, перші дотики з ЦА проєкту, збір і отримання зворотного зв’язку, збільшення охоплення ЦА, збільшити кількість інтеграції з акантом проєкту, залучення ЦА, позиціонування проєкту, демонстрування професійності рівня та якості товарів та послуг МСП Запорізької області).
2.  Співвідношення рубрик контенту (має включати: інформаційний контент, залучаючий контент, розважальний контент, для взаємодії та інформування ЦА про проєкт та МСП Запорізької області).
3.  MoodBoard (Виконавець повинен надати щонайменше два приклади MoodBoard).
4.  Фото:
– 300 фото-референсів для соціальної мережі Instagram розміром 1080×1350, співвідношення сторін 4:5, формат зображення jpg, png, максимальний розмір зображення 30 мб;
– 300 фото-референсів для соціальної мережі Facebook розміром 1080×1080, співвідношення сторін 1:1, формат зображення jpg, png, максимальний розмір зображення 30 мб;
– 80 фото-референсів для сторіз в соціальних мережах Instagram та Facebook розміром 1080×1920, співвідношення сторін 9:16, формат зображення jpg, png, максимальний розмір зображення 30 мб;
5.  41 відео для розміщення в соціальних мережах Instagram, Facebook, розміром 3840×2160 (4К), співвідношення сторін 16:9, формат h265/mkv тривалістю від 30 секунд до 1 хвилини.
6.  360 сторіз (які включають 60 фото-референсів) та 300 сторіз у форматі відео, анімації, фото-колажів, опитувальників, ігор; відео-відгуки споживачів продукції та послуг МСП Запорізької області, питання та відповіді для розміщення в соціальних мережах Instagram та Facebook розміром 1080×1920, співвідношення сторін 9:16).

  1. Створення, ведення та супровід сторінок проєкту в соціальних мережах Facebook, Instagram  відповідно до контент-стратегії:
    Ствоерння сторінок в соціальних мережах Facebook, Instagram;
    Веденя сторінок в соціальних мережах Facebook, Instagram:
    Необхідна інформація для створення та розміщення на сторінці в соціальній мережі Facebook, Instagram графічних та текстових матеріалів не має порушувати будь-які  авторські права або подібні права на інтелектуальну власність третіх осіб.
    4.  Організація та проведення двох конференцій для учасників проєкту
    Виконавець має забезпечити організацію 2 коференцій у форматі офлайн (пошук та оренда приміщення, організація 1 кава-брейку, участь спікера для модерації заходу) на початку та наприкінці реалізації проєкту. Оірентовна кількість осіб, що візьмуть у часть у конференціях – до 60 осіб.

У випадку, якщо в обрану замовником дату місце проведення конференції буде знаходитися на території, яку віднесено до «червоного» рівня епідемічної небезпеки поширення COVID-19 (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1236, зі змінами) або запровадження окремих посилених обмежувальних протиепідемічних заходів, дозволяється організація проведення конференції в онлайн форматі.
5.  Організація та проведення двох досліджень:
1 дослідження офлайн на початку проєкту про теперішній стан підприємництва в Запорізькій області, необхідність/важливість регіонального брендінгу, впізнаваність брендів Запорізької області. Охват має складати не менше 450 респондентів.
1 дослідження онлайн наприкінці проєкту: повторне дослідження для з’ясування тенденцій результатів відповідей після реалізації проєкту та опитування учасників проєкту щодо ефекту від участі та пропозицій щодо подальшого вдосконалення проєкту. Охват має складати не менше 450 респондентів та 40 учасників проєкту.
Результати досліджень повинні включати текстову та презентаційну частину, короткий аналітичний опис по кожному питанню дослідження, комплексний аналіз зібраних даних та пропозиції щодо підвищення ефективності реалізації проєкту у подальшому (з розбивкою за демографічним показником та статево-віковою ознакою).
6.  Запуск та оплата таргетованої реклами у соціальній мережі Facebook
Створення BusinessManager кабінету, ADS Manager, налаштування кабінету кампанії проєкту, налаштування рекламного кабінету проєкту, налаштування безпеки кампанії, підключення білінгової системи, налаштування FacebookPixel.
Запуск рекламної кампанії та проведення її аналізу раз на два тижні з поданням звіту про проведену роботу.
Мета рекламної кампанії – досягти показник «охвату» у понад 400 тис. осіб, що мешкають на території Запорізької області.
Рекламний бюджет, який повинен підтверджуватися звітами «Facebook», не може складати менше 15 % від загальної вартості реалізації проєкту. Замовник має право отримання безпосереднього доступу до рекламного кабінету з метою перевірки достовірності поданих Виконавцем даних.
7.  Розробка та розміщення рекламних банерів на 3 білбордах протягом 2 місяців на території центральних вулиць міст: Запоріжжя, Мелітополь, Бердянськ
Розробка дизайну макету відповідно до вимог брендбуку
Макет повинен мати формат TIFF, CDR, AI
Роздільна здатність: 40dpi-72dpi
Масштаб зображення повинен відповідати розмірам 3000мм на 6000мм
Колірна модель CMYK
Білборди повинні перебувати в місцевості, де великий потік людей:
– м. Запоріжжя
– м. Мелітополь
– м. Бердянск